Benim bebeğim de prematüre dogdu 20 gun kaldi simdi 4 aylk oldk gayet saglikli siz sadece benm gibi aglayip uzulmeyin bana da hep dediler üzülme daha iyi olacak daha sağlıklı olacak ama ben hep ağladım şimdi de tansiyonumu düşüremiyorum o yüzden üzme kendini onun için iyi olan orası demek ki ama işte anne olunca söz geçiremiyorum sen kendine