Herkese merhaba arkadaşlar oğlum 3.5 yaşında ve sürekli burnunu karıştırıyor tıkalı yada pislik olmamasına rağmen eli sürekli burnunda bide son 2 haftadır kıyafetlerinin yakasını ve kolunu emerek ısırarak ıslatıyor göğüsü tamamen ıslak oluyor bu durumları yaşayan varmı nasıl bıraktırdınız acaba 3 yaş sendromu mu yaşıyoruz beni bilgilendirirseniz sevinirim 💖