Ebrulis Canım merhaba. Ben kullandım cok pahalı ürünlere para vermeye gerek yok benim işimi gayette güzel gördü. Tavsiye ederim.
Dilara1212 Mree merhaba bende sıfır hiç kullanılmamış var. Almak isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz 🌸
lajune Bende kullanıyorum memnunum, pahalı makinaların çekim gücü veya aparatları neler bilmiyorum ama kullanması kolay, çekim gücü de yeterli