Merhabalar 4 gün önce sezaryen doğum yaptım. Benm ilk gebeliğimde doğumda da plt değerim düşüktü şimdi yine düşmüş doğumda. Hastaneden taburcu olurken de doktorum oksapar kan civiltici iğne yazmış benm plt değerim zaten düşük iğneyi vurmadım o yüzden ama Sezaryen sonrası pıhtı atma riski var diye de korkuyorum