Bebeğim 5ay 19 günlük atak mı var anlamadım normalde de uykuya geçerken hep ağlardı ama şu an uyku eğitimindeyiz odaya girer girmez mızırdanıyo çoook zor uyuyor kucağıma alıyorum sakinleşsin diye yok hiç bir şey fayda etmiyor uyku eğitimi alanlar süreç nasıldı yazar mısınız