Meerve Kızlar ben son adetimi 3nisanda gördüm.ama ozmaan eşimle ayrı şehirlerdeydik .sonra yumurtlama günümde gelmişti eşim 20 Nisan’da sonra korunmadik şuan hamileyim.henuz doktora gtmedim.ama 3mayista kan testi vermiştim negatifti.6 masiyda HCG 28.400du.simdi son adetime göre hesaplanıyor normalde ama imkansız ozaman olamam bebeğim küçük.sizce ben nezaman doktora gitmeliyimki keseyi görürüm.birde bu şekilde hamile kalanlar doğumu son adetine goremi yaptı.karisik oldu biraz ama 😁heyecanıma verin
PatronBebek Meerve son adet tarihine göre hesaplayacaksınız. 3 Mayıs’ta 1 aylık hamilesiniz 3 haziranda 2 olacak. Doktora hemen gidin folik asit yazacak. Hayırlı olsun 💜
Gryffindor Meerve Bu HCG ile keseyi görürsünüz diye düşünüyorum.3 günde ne kadar hızlı artmış şaşırdım. Hayırlı olsun💕 ne şekilde olursa olsun doktorlar son adet tarihinden hesaplıyor. Düğün gecesi hamile kalanlar bu konuda biraz zorlanırlar hatta.
[silindi] Meerve Son adetinize göre hesaplayın, kese genel olarak 5-6 hf. Bebek ise 7.haftada gözüküyor. Döllenme ne zaman oldu bilinmediği için gebelik haftası son adete göre hesaplanır. 🌺
Meerve Gryffindor evet öylede .çocuk küçük oluyorya aceba keseti görmem mi gtsem diye düşündüm.adetime göre görmem lazım ama
Gryffindor Meerve Beta 2 binlerin üzerine çıkınca kese görünüyor diyorlardı happymomda. Çocuk görünmez belki ama kese görünür diye düşünüyorum. Bence doktora gidin hep folik asit de verir arkadaşın dediği gibi
Meerve Gryffindor ben oğlumun peşinde koşarken dustum şuan yuruyemiyorum oyuzden gidemedim.ama folikasit başladım🌼