Sare_nuhaninannesi_05 Sirretnur bebelac ama Gold olan canım benim Kesinlikle 🥰 bebeğim 3 aylık doğduğundan beri Bebelac Gold mama ile destekliyorum gayet doyuyor
Ysgl26 Sirretnur nütün mamalar doyurur ondan şüpheniz olmasın ama en iyi mama markası dşye bişey yoktur. her mama h3r bebeğw iyi gelmez kimine aptamil gaz yapar kimine bebelac kabızlık kimine biişy olmaz. Deneyerek öğrenmeniz gerek.