Merhabaaa şu an okadar sinirim bozük ki 10 aylık bi oğlum var ve sürekli mızmızlanıp ağlıyor aç değill altıda temiz ama hep beni yanında istiyor be iş yapamıyorum ne yemek yapa biliyorum ne ev işi 3 yaşındada bi kızım var gerçekten bazen kendimi oldüresim geliyor okadar yorgunum kiiii kendime bi çay kahve yapıp oturup içemiyorum bileee ,, tecrubeli anneler sizdede boyle oldu mu 🥺🥺 yeni yeni dişleri çıktı ondan mı acaba