Kızlar 22 aylık kızım herşeyi kemiriyor.
Oyuncakları görseniz hep dişlemiş.
Az önce bebeklerinden birinin ayağını kemirerek dümdüz yapmış. Anlamadım o da nasıl olmuş öyle orjinal barbie bide 😒 aklınıza gelen gelmeyen herşeyi dişliyor. Dişlikleri de var ama onları koparamadığı için sanırım hırsını alamıyor.
Sizlerin bebekleri de öyle mi yoksa bizimki mi fare 🤔 ya da başka bi sorun mu var diye kuruyorum kafamda.
Düzelecek mi acaba bu durum merak ediyorum.
Tecrübeleri annelerimden gelecek güzel sözlere talibim 🥹