Tulay Bugün kan sayımına gittik sonuçlar yarın çıkacak. Boy 73 cm kilo 9530 gram. Doktorumuz durumun gayet iyi olduğunu söyledi. Sizlerin bebisler ne durum da.
Gzd2010 Tulay benim oğlumda 8 aylık boyu 75 cm kilosuda 9.500 Biz gecen ay yaptırdık bütün testlerini tsh dahi bakıldı çok şükür gayet iyi çıktı kan damlası kullanmıyorduk zaten gerekte yok dedi pekmez kullanıyoruz 1.5 aydr
Tulay Gzd2010 maşallah benimkinin boyu da iyi galiba ne bilim ya ben kısayım ya 😄😄😄 çocukta kısa kalır diye korkmuo degilim