Nurrellaa Merhabalar 3 aylık olduk doktor kontrolünde de asi önerdi ama sizler yaptırdınız mı önerir misiniz?
sglkc Nurrellaa eğer ki rota virüsüne yakalanırsa çok kötü olur günlerce belki aylarca hastanede yatabilir ben yaptırdım size yaptırın diye zorlayamaz kimse tabiki ama sağlık için mutlaka tavsiye ediyorum
elayf Nurrellaa Biz yaptırdık, dr’umuz çok fazla göç aldığımız bir durumda olduğumuz için (suriye, afgan vs) çok fazla hastalık geldiğini, rota virüsün de yaygınlaşabileceği söylemişti imkanınız varsa yaptırmak en sağlıklısı.
Nurrellaa Minigim38 evet bide Konya da yaşıyoruz Konya da yoğun oluyor dedi doktor ama çoğu kişi nirmal aşıları bile yaptırmıyor diye bende bilemedim sormak istedim sizlere