Kizlar 2 kızım var büyük 16 aylık küçük 2 aylık büyüğümü 6. Ayında kendi odasında yatırmıştım hala kendi odasında yatıyor 6 ay boyunca eşimden ayrı yattım sürekli kalktigimiz için şimdi de yeni bebekle beraber 2 aydır eşimle ayrı yatıyoruz yoğun çalışıyor ve yorgun düsüyor gece uyusun istiyorum ama onunlada uyumak istiyorum telsizimiz var gün içinde kullanıyorum sizce gece de bebeğimi kendi odasında yatirsam ve telsiz koysam sizce nasıl olur yanlış mı vicdan yapmiyorda değilim