Minnakanne06 Kızım 1,5 yaşında ve babadan başka birşey demiyor baba, al başka kelimesi yok çok üzülüyorum neden böyle yapıyor sizin bebeklerinizde de böyle olan var mı, 😔
Minnakanne06 Nanem123 yani normal dimi ikili kelime kullanmıyo daha var heralde ama az kelime kullanınca bizimkiler hemen işte sen konuşmuyosun çocukla vakit geçirmiyosun tabi konuşmaz diyolar ama onlar evde değil bütün gün ben yanındayım tabi konuşuyorum ama yine de hala kelime dağarcığı az 😔
gamzes-26 Kızım 20 aylık bizde de öyle bir ara dede cok dedi onu unuttu babaya geçti simdi babayıda azalttı anne demeye çalışıyor kendi kendine bir şeyler aöyler ama anlaşılmıyor tabi