Narin Gümüş kapak kullanıyorum ama ona rağmen nedense sadece sağ göğsümden hep sütüm akıyor.Atlet tşhirt değiştirmekten sıkıldım artık. Nasıl önüne geçebilirim? fikri olan yardımcı olursa sevinirim.
MirzaninAnnesi Narin hafifçe ellerinzle gögüsünüzn ucunu sallayın akmasını engellersiniz Bn hep öyle yapıyrm
Zinnire Narin canm emzirirken akıyorsa diger kapağı çıkarıp göğüs pedini bastır süt gider. Ama normalde kapakta birikip akiyorsa tek caresi sütun cok birikmeden bebeği emzirmek
Atlasveannesi Kapaklarla pedi kullanirsan hic bir faydasi yok. Ben lansinoh pedleri kullaniyorum cok guzel emiyo sutu
Narin Atlasveannesi Bende onun için ped kullanamıyorum yoksa dediğiniz gibi bu sefer kapaklar bi işe yaramayacak
Narin Zinnire Doğru söylüyorsunuz akan göğsümde yarık var diye onu hep emzirmediğim için oluyor sanırım.
MirzaninAnnesi Zinnire ewt akmasını engeliyr kaynanam syledi hep öyle yapılır bizim burda şırnaklıyım
Narin Zinnire O zaman kapağın üstüne ped koyucam🤔hiç de bakmadım ilgimi çekmedi şu pedler kapak kullanıyorum diye.En iyisi alıp deniyim.Teşekkürler🙋🏻♀️
Turkan285 Narin Çok dolmadan emzirmek ,çok doluysa sağıp sakla buzlukta, avuç içine bez koyarak göğüs ucuna masaj yap bunlar birkaç Öneri canım
Zinnire Narin yanı ped atletinizin kirlenmesini önlüyor birde kapağı alip bastırınca süt almasını engeller