⅖ yaşında oğlum bahçemizde oynarken aslında hiç yapmaz yenmeyecegini bilir ama bi baktm ağzında birşey gevişliyor açtım ot ama minicik bi parça hemen aldırm ağzını güzelce sildim su falan içti yutmamış olmasını umuyorum bir kibritin ucundaki kırmızı kısım kadar bile yoktu öyle söylim. Hastaneye gitmem gerekirmi acaba bu heryere biten otlardandı sanırım