Zeyneptuna Merhabalar bebegimin boynunda kırmızı lekeler çıktı doktora gittik fito diye bi krem verdi ama asla işe yaramadı bilen yazabilir mi acaba
MimarAnne0 Canım egzama gibi mi doğum lekesi gibi mi eğer doğum lekesi gibiyse oğlumun da ensesinde çıkıp geçiyor sıcaktan oluyormuş gerçekten de terleyince oluyor sonra geçiyor