Tuub- 24 günlük bebeğim doğduğu günden beri takviye almak zorunda kaldı sütüm hala az geliyor. Bunun için danışmanlık almayı düşünüyorum. Alan var mı? Önerir misiniz
Cyerg Tuub- emzirmedanismanimbetül Konuşma şekli üslubu o kadar güzel ki, eğitim almadım ama alanların da olumlu dönüşü çok. Sadece birkaç soru sordum severek cevap verdi zamanını ayırdı ses kaydı attı açıkladı bana durumu. Bir bakın sayfasına 🩷
hellomom Tuub- ben ilk kızımda almıştım, faydası oldu ama mucizefi birşey de olmadı tabii. Ama zamanla zamanla düzeldi emmesi ve emdikçe süt arttı.
mucizeminnosum Tuub- dilruba demirezer var instagramda emzirme.danismanligi kesinlikle bi iletişime geçin gerek görmüyosa danışmanlık almanızı ücretsiz bile yardımcı oluyo ayrıca kendi mayya tableti ve çayı var ben tabletini kullandım çok güzel süt artırıyo