Ben sezeryan ameliyat oldum 5 günüm bugün ama hastanede malesef dikiş yerim. Çok ağırdı yandı zor yürüyebildim mosmor oldum genital bölge rengi dikiş üzeri şiş oldu bayağı Buda nadir olan birşeymiş birkaç hastada oluyormuş kılcal damar çatlamış deri altına kan sızmış ondan dolayı olmuş bu durum kremler pansuman ilaçlar yazdı doktor hep kullanıyorum ama yine arada aşırı yanma acı oluyor kaçgüne geçer bilgisi olan varmı acaba yürütmüyor yandığı zaman çok zor geçiriyorum arkadaşlar nolur birşeyler yazın başına gelen varmı yada bilgisi olan o şişlik yanma hissi ne zaman kaçgüne geçer acaba dikişlerim felan iyiymiş rahmim toparlanmış sikiş yeri bir şiş arada yanıyor