Dogdugundan beri kilo problemi olan bi cocugum var. Sadece mama ile beslendi icmiyordu raporlu mamalarla falan bi ara yasitlarinla kilosunu esitledik. Ek gidaya basladigimzdan beri her gunumuz işkence.. kullanmadigim ilac kalmadi kan tahlilleri temiz. 29 aylik ve zar zor bagirarak yaptirdigim kahvaltıyla duruyor sadece onun disinda gun icinde asla hic birsey yemiyor yemek ve abur cunur falanda dahil. Böyle olan cocuklariniz varmi. Az yiyen degil gerçekten hiç birşey yemeyen. Artik birseyler hazirlayip yedirmeye çalişmak bile gelmiyor icimden, yemiyor cnku. Her gun her ogün belki bu sefer 2 kasik yer diye masaya oturuyoruz hic agzini bile açmadan kalkıyor