Papatyaaa01 Bunun için en iyi 3 4 yaş yani aslında 4 yaş tam tanı.Benim oğlum 2.5 yaşında dün doktoruna rutin kontrole götürdüğümde senin ki muhtemelen hiperaktif hiç değişmiyor sürekli hareket halinde bekleyelim bakalım biraz daha dedi.Önceden de diyordu anlamıştı aslında ama işte yaş biraz daha geçsin anca öyle net tanı koyabiliyorlar.