Yazılan yorumlara üzüldüm.. rezene falan ne kadar zararlı .. bebeklere böyle şeyler içirmeyin çok küçükler daha. Emziriyorsanız siz için ama 6 aydan önce anne sütü veya formül mamadan başka her şey bebeği çok yorar yazık çok küçükler vermeyin ya vallahi vermeyin. Şuan bir şey olmuyor dersiniz hayatının ilerleyen yıllarında bağırsak mide problemleriyle uğraşır durur o çocuk vermeyin..