Barlasmothers Merhaba arkadaşlar dün bebeğimi sünnet yaptırdım dün gayet güzel çişini yapıyordu ağlayarak da olsa ama bugün yapmıyor ve bol bol emziriyprum kremlerini düzenli kullanıyorum be yapmalıyım fikir verir misiniz lütfen
Sedabilen Barlasmothers bizde salı günü yaptırdık sünnet birinci günümüz gayet güzel geçti şuan ağlıyor ama sızlıyor belli sıkmış cisinide bezi açınca yaptı ağlaya ağlaya 😔 nazar verdik yavruma güzel gidiyor diye diye 4 aylık oğlum hayatları boyunca çektikleri acı bu olsun sadece inşallah 😔❤️
Barlasmothers Sedabilen inşallah canım yanlız şaka gibi gerçekten bende bezini açınca çişini yaptı bir yanda mutlu oldum bir yandan da etrafın batmasına üzüldüm karmaşık duygular