Bebeğim 7 aylık 6 aylıkken tadımlara başladık kabak tatlı patates havuç yoğurt falan o zamanda pek sevmedi sonra irmik kepekli pirinç ıspanak pırasa çorbalar vs devam ediyoruz şuan doktorumuzun tavsiyeleriyle ama bebeğim hiçbirini sevmedi neredeyse hiç yemiyo yani bi tek meyveleri sevdi ki meyvelerle başlamadık tadımlara hadi öyle başlasak sebze reddi diycem ama meyveyle başlamadık fazla da vermedim hatta yoğurt görünce bile suratını ekşitiyo yoğurtların tadına baktım hiç ekşilik vs bile yoktu bi kere yedi ondan sonra ağzına sürmedi ek gıda durumumuz çok kötü gidiyo yani sizin bebekleriniz yiyo mu yada alışıyolar mı nasıl ilerliyo bebeklerinizde durum yemesi için tavsiyeleriniz var mı