Hanımlar utanıyorum bunun yazarken😞 depremde evimiz yıkıldığı için kayınvalidemlerle oturuyoruz ve kalabalığız 5 tane görümcem var kayınvalidem kayınbabam bide kaynanamın kaynanası . Eşimde asker izne gelicek. Beraber olduktan sonra sürekli duş alamayız yani kalabalık ev bide banyo lavabo aynı yerde . Zor durum yani . Eşim 10 günlüğüne geliyor . Benim durumumda olan var mı , beraber olduktan sonra duş alamayanlar , çok günah mı