gozgozanne KızlD merhabalar düşmelerde alni falan kızarınca ne sürüyorsunuz? Bazen kaşla göz arasi carpuyor düşüyor hemen kızarıyor hatt şişiyor siz ne kullanıyorsunuz ?
gozleri_deniz1 gozgozanne merhaba düşme morarma vb için babyton hero stick anlık yatıştırıcı var kullanıyorum memnunum trendyoldan bakabilirsiniz
irva gozgozanne Arkadaşın dediği stick güzel.Ben hirudoid jel daha çok kullanıyorum morarmayı anında alıyor.
Oglumcanim_ gozgozanne ya valla belki alakasız ama sudokrem sürüyorum . Normalde pişik falan için iyi ama cilt yenileyici özelliği varmış . Sürüyorum cidden de faydasını görüyorum
Asdfasdf- gozgozanne arnica diye krem var düşmelerde kızarıklık morarma hemen geçiriyor bebeğim çok düşüyordu ilk ayaklanmalarında kremi 15 dakika arayla sürdüğümde hiç bişey kalmıyor biz kendimiz bile kullanıyoruz