asel233 Kızlar bebeğime sütüm yetmediği için mamayla destek vermek istiyorum bebelac gold mu yoksa aptamil mi hangisi içerik olarak kalite olarak daha iyi tecrübenize ihtiyacım var
Oykum___123 asel233 bebegım 5 aylık dogdugundan berı aptamıl kullanıyorum memnunum ama her mama her bebege iyi gelmiyor malesef deneyıp görmen daha mantıklı canım
Gzm25 asel233 ikisinide kullanmadım bilmiyorum ama sma kullanıyoruz çok memnunuz ve doktorumuz önerdi aklınızda bulunsun ☺️
Cyerg asel233 Aptamil kullanıyorum en başından beri memnunum, hipp combiotic kusturdu bebeğimi çok. Bebekten bebeğe değişiyor bende değiştirmek istedim mamayı maddi olarak da zor oluyordu doktorumuz sorun yoksa değiştirmenizi önermem dedi
gozleri_deniz1 asel233 ilk zamanlar bebelac gold kullandım hatta eczanedekiler kilo alamayan bebekler için daha uygun demişti 1 2 ay kullandım gittiğim yerlerde bulamadığım için normal bebelacla devam ettim ne kabızlık ne de gaz sorunu şükür yaşamadım
asel233 Oykum___123 suan bebelac gold kullanıyorum iyi geliyor ama aptamil daha iyi diye ona başlamak istiyorum bilemiyorum