Ysgl26 Kızlar oğlum şuan 11 aylık ben işe başladığımda 26 aylık olacak.. seneye ağustosta yani.. eylülde kreşe başlayabilir mi 27 aylıkken yani? 2 buçuk yaş öncesi alan kreşler var mı?illa 3 yaşı mı beklemeliyz. Bi sonraki seneyi beklesek 38 aylık oluyo
btldkgl Ysgl26 hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama ben istanbulda bir devlet hastanesinde çalışıyorum buranın yarı özel yarı devlet kreşine gidiyor kızım 24 aydan itibaren alıyorlar
Ysgl26 btldkgl eskişehirde yaşıyorum. Ya malesef biizm kurumun kreşi yok. Özellerde bildiğm kadarıyla 3 yaş öncesi kabul etmiyo