Merhabalar. Bebeğim 1 aylık oldu. Başlarda böyle bir sorunumuz yoktu fakat şu son 10 gündür her emişinden sonra kusuyor. Çok uzun emiyor ben çekmesem bırakmıyor sonrasında da kusuyor. Bazen yoğurt gibi çıkıyor. Üşüttü mü acaba diyorum. Sizinde bebeğinizde böyle olan var mı? Henüz doktora götürmedim. Güzel ilgilenen bi doktor arıyorum o zaman götüreceğim. Sefaköy yakınlarında önerebileceğiniz bi doktor varsa önerilerinizi alabilirim.