Sulee_ Sigortam yok yarın dahiliyeye gidicem kanda alınacak bunun için ücret ne kadar veriliyor bilen varmı
Nursena0606 Sulee_ Şehir hastanesinde kadın doğuma muayene ücreti 135 ödemiştim. İlaçlara 275 verdim.
Sulee_ Nursena0606 her hastanede aynı mı oluyor acaba tahlil yapılmışmiydi size tahlilede veriliyormu
sezer2022 Sulee_ bağkurlular tam ücret ödemiyor (SGK değilsşnizki başlık yanlış) geçen yıl 6 lira ödüyordu Bağkur borçluları,, şimdi bilgim yok üstte kalsın
Nursena0606 Sulee_ bilmiyorum fiyat farkı var mıdır ama kesin tahlillerde değişiyordur fiyat. Ben sadece 3 dk için verdim. İğrenç bir muayene yaptı
Sulee_ sezer2022 yaaa ama eşimin yaklaşık 10-11 aylık borcu var bağkura başlık içinde kusura bakmayın ben pek anlamıyorum bu sigorta işlerinden
Sulee_ sezer2022 en son sağlık ocağına gitmiştim orada ücret alinmadi ama eczanede ilaçlar karşılanmadı tüm ücreti ödemiştim orada demişlerdi sgkniz yok diye
sezer2022 Sulee_ olsun o hepten sigortasız kategorisi olmuyor, borçlu kategorisi oluyor 🙋🏼♀️ O yüzden 100 liraysa 20 anca verirsin ( yarın mutlaka yaz ne kadar ödediğini ) geçmiş olsun ilacı bilmiyorum
Sulee_ sezer2022 merhaba tekrardan evet dediğiniz gibi 6 tl ödedim bugün hastaneye tahlillere alınmadı bişey