Benimde şuan 2.5 yaşında kızım 5 aylık oğlum var kızım da çok sosyal çocuklarla oynamayı çok seviyor kreşi de çok sever ama kreşten hastalık getirir küçüğe de bulaştırır diye çekiniyorum açıkçası kreşe yollamaya. Kızım 4 yaşına gelince yollarım diye düşünüyorum hem öbürü de toparlar biraz büyümüş olur.