Metehankus Kızlar oğlum 1 yaşında şimdiye kadar hiç vitamin vs ilacı almadım sizin özellikle kullandığınız doktorunuz önerdiği bişey var mı ?
Denizanasi92 Metehankus biz d vitamini kullanıyoruz bir de demir desteği. Neden kullanmadınız bilmiyorum ama beslenmesine dikkat ettiğim halde anne sütü alsa da demir deposu eksik çıkmıştı hiç baktırmadınız mı? Muhtemelen artık yediklerimiz eskisi kadar doğal değil.
Metehankus Denizanasi92 4. Aydan beri kullandık onu beni bahsettiğim ekstra vitamin kullanan varmış omega falan bilgim yok benim ondan sormak istedim .
Denizanasi92 Metehankus ben doktoruma sordum ama çeşitli yemek yiyorsa gerek yok dedi kullanmıyoruz o yüzden