Melo29 Bende böyle kalmak istemiyorum dışarı çıkacak olsam üzerime olan kıyafet bulamam 🥲🥲🥲 Spor yapmak istiyorum ama daha erkenmiş doğum yapalı 29 gün oldu . Hava ısınınca yürüyüşe çıkayım desem bebişim kolik uyanık olduğu her dakika ağlıyor of offff 🚬