Salis48 Bebeğim 7 günlük ve göbek Kordonu halen düşmedi. Bugün hafif koku var ve görüntüsü böyle. Sizce normalmi
minikoglummmmm Salis48 koku acaba iltihaplanmışmı en yakın sağlık ocağına görürseniz keşke ilthap olabilir o koku
Zlnmst Salis48 kızımın da 8 günlükken düştü ama hiç böyle sarılık falan yoktu kuruyup düşüyo diye biliyorum sizinki ıslak görünüyo belki iltihaplanmış olabilir bence bi doktora götürün
Salis48 minikoglummmmm dün yoktu hep böyle sarı renkte idi ama bugün koku var acaba ölü deri kokusumu yoksa enfeksiyonmu diye başına gelen olmuştur diye sordum 😭
innckck44 Benim kızımın da böyleydi 13 günde düştü kızarıklık ve şişlik normal dedi bizim doktorumuz süresi seni korkutmasın koku için herhangi bi akinti var mı koku ile beraber
Zmrtkrtgl Salis48 bizim de 1 haftalık düştü ama bu şekilde hiç olmadı sen bence bi doktora götür hemen çünkü iltihaplanma gibi duruyor dus aldırdın mı hiç ıslak mı kaldı acaba
Ysmndmrl Salis48 emin değilim ama sanki iltihap gibi duruyor siyahlaşması ağzı. Die biliyorum hiç koku olmadan düştü temizleme için bir set önermişlerdi onu kullanmadınız mı? Çöm küçük doktor görse iyi olur sanki Allah korusun iltihapsa etken önlem alınması çok önemli
Panikatakanne Salis48 bizim 15 günlükken düştü gecikti diye korkmayın bence görüntüde de birşey yok gibi ama koku var diyorsanız bir doktora gitmenizde fayda var