Kızlar birşeyler sormak istiyorum benim oğluşum prematüre 6 hafta erken doğdu erken doğuma göre 5 ay 26 günlük ( 6 ayına az kaldı 6da diyebiliriz ) doğduğu tarihe göre 7 ay 12 günlük sürekli beni yanında istiyor odadan çıkınca hemen ağlıyor bende onunla daha güzel vakit geçireyim istiyorum bir kaç küçük oyuncakla şekiller değişik sesler yapıp oynatıyorum ama bazen çabuk sıkılıyor acaba 6-7 aylık bebeklerle nasıl aktiviteler oyunlar yapıyorsunuz anlatır mısınız acaba