sglkc Momlady bende almıştım ama hemşirem uyardı o Gıda takviyesi olarak geçiyo d vitamini yükselmez onu da bitirene kadar kullanın ama asıl d vitamini onların verdiği oluyormuş
Zumra_Fatma Nacafa nereden biliyorsunuz hanimefendi ben eczacimiza göre ve doktoruma gore ilerliyorum doktorumdan daha mi iyi bileceksiniz acaba
Mdorukkk Zumra_Fatma canım yanlış anlama ama kan damlasını bir katı veriyorsunuz kilosuna göre eğer kansız bebek ise 2 katı veriliyor. D vitamini kesinlikle kilosuna göre değil 3 damla.
Mdorukkk Visnelidondurma 1 fıs kullan canım damla olarak kullanıyorsan da 3 damla 1 yaşa kadar böyle sonrasını bilmiyorum
endoplazmikretikulumiste Momlady eczane bilir ona sor birde sağlık ocağının verdiği herşey dişte kararlaşma yapıyor en iyisini yapmıssın