Edanurmehmet Kızlar spiral taktıralı 6 gün oldu hala az az kanama oluyo normal mi taktıranlar sizlerde oldumu
Bebek123- Edanurmehmet benimde 1 hafta sürdü kanamam sonra azalıp kesildi. Dr çok fazla kanama olur ve çok ağrın olursa o zaman gel demişti. Regl gibi kanamam oldu kesildi sonra.
Hilal-95 Edanurmehmet evet oluyor hatta benm her adet dönemim lekelenmelerım uzun sürüyor takıldığından beri
Edanurmehmet Tosbaninannesi yok takarken acımadı ama bir haftadır adet sancısı gibi ağrılarım var belimde ve karnımda
EbrarZehram Kanamalar bitti mi acaba ben takıldım bir ay olacak hem ara kanama hiç durmuyor hemde adet erken oldu