yellowmom8 canım suyunu biraz fazla koyarsın çok azalmıyor ama iliklerin ayrılması için 8 saat kadar kaynaması lazım . Ben içine soğan , defne yaprağı , tane karabiber koyuyorum tabi çok az . Çok lezzetli oluyor . Kendimiz içinde çorbalara yemeklere katıyorum.