Yaklaşık yirmi gündür süren bir kabızlık sıkıntımız var iki kez fitille yapabildi çocuk cerrahı ve kendi doktorumuz takip ediyor birde acilde doktor gördü ve asm hemşiresi hepsi bi sıkıntı yok olağan vs dedi. Anne sütü+ mama olarak besleniyor mamayı kesin dendi yada değiştirin çok nadiren mama veriyoruz her zaman değil. Yağ masaj mama değiştirme va herşeyi denedik Probiyotik laktokids damlada kullanmaya başladık ama süt alerjisi olduğundan bunuda devam edemiyorum iyi gelmedi Bir ay takip sonrası doktorumuz gastroentrolojiye yönlendiririm demişti fakat bu beklemek zor geliyor üzüyor. Konu hakkında tecrübeli annelerden doktor önerisi istiyorum uzman bildiğiniz İstanbul avrupa yakasında mümkünse..