Ya kızlar bebegim 5 ay 10 gunluk. Simdi uyku postlarina bakiyorum da günde 2 ya da 3 uyku vs yazıyorsunuz. Ya benim bebegimde sikinti mi var. Sabah 7 ile 8 arası uyanıyor 9bucuk 10 gibi tekrar uyuyor. Maksimum 30 dk sonra uyanıyor. 12 12.30 yine uykusu geliyor yine sadece 30 dk uyuyor. 14.30 15.00 gibi yine uyku yine 30 dk. Saat akşam 6 7 gibi yine uyku yine sadece yarım saat. 10dan önce de gece uykusu başlamıyor. Bu işte bir tuhaflık mi var? Yani hem sık aralıklarla uyumak istiyor ama sadece yarım saat uyuyor. Neden olabilir, nasıl duzeltebilirim ya da düzeltmem gereken bir durum var mı?