Gamze225 Merhaba Hanımlar buzluğa tavuk koyuyorum donduruyorum çıkardığım zaman kuzunun çözülmesini bekliyorum pişiriyorum ama tavuk kokusu geliyor kokudan nefret ediyorum ve tavuğu yiyemiyorum bu koku olmaması için ne yapmam gerekir
Deletedmom_75 Gamze225 Tavuk kokusu derken buzluk kokusu mu demek istedin, ben hep buzluğa koyarim tavukları mi hiç yaşamadım böyle bişey. Hassas biriyimdir koku konusunda da
Deletedmom_75 Gamze225 Acaba marka mi degistirseniz, ben marketten almiyorum tabi markettekiler nasil olur bilmiyorum
Minnakkk Gamze225 Bimde yeşil paket butun tavuklar oluyor organik cok guzel oluyor her zaman bulunmuyor bizim buraya carsamba gunleri geliyor siz de deneyebilirsiniz yoksa buzluga atarım bende tavugu hic koku almam
Deletedmom_75 Gamze225 Bilmiyorumki canim biz tavukcuyuz 7 senedir marketten almıyorum. Hani belki markasından kaynakli olabilir mi acaba dedim değişiklik olursa diye.