bebitonunannesi_ 163 boylarında 48 kiloyum amma az da olsa sezeryan göbeğim var toparlamak istiyorum, zayıflayarak gitmiyor zaten 48 kiloyum 😬, siz neler yaptiniz
Benisahtesevme2 bebitonunannesi_ 170 boy 61 kıloyum yanj sana göre daha fazla kılom var ama göbek sıfır ben doğurdum göbek gıttı masallah yapısal olabılır bunun Icın spor yapman gerek mucıze bir tarıf yok🫠
pasaklisinkukuli bebitonunannesi_ kız ben de anlamıyom göbek değil de sanki kemiklerim genişledi benim belim genişledi eski kiloma döndüm ama bi beden belim büyüdü bi tane youtuber var benden iki ay sonra doğurdu iki aylık bebegi 34 beden giyiyorum şuan diyo ulan benim kemikler genişlerken milletin ki daralıyor mu
Nevasedaa bebitonunannesi_ karın egzersizleri yaptım bir de hamur işlerini kestim. Diastas recti egzersizleri de yapıyorum yapmayınca burusuyor tekrar egzersiz önemli bir senedir hep yapıyordum şimdi haftada bir iki kez yapıyorum.