Valla canım benim kızımda bebekliğinden beri kabız
Olacak zor bir durum ki . Duplac şurup veriyordum ama yine de geçmiyordu , 2 yaşına yaklaştıkça daha da zorlaştı , yarım saat boyunca sancıdan çatlıyordu , dulkosoft şurup var onu aldım , doktorum da ⅔ ay boyunca ver dedi , düzene girene kadar sabah alkşam ver , ondan sonra günde bir defa . Ama düz Nil kullanımda etkili ,şunu da söyleyim dulkosoft şurup çok ağır kokuyor ben kızıma asla içermiyordum , mecburi karışık meyvesuyuna karıştırıp veriyorum , hemen kakasını yapar . Biberona biraz şurup ve meyvesuyu kat ver , etkisini göreceğine inanıyorum, inşallah iyi olur canım🙏