123321123 Bebegim dogdugundan itibaren yarım kundakla uyuttum ara ara bırakmayı denedim ama hep kollarıyle kendini uyandırdı artık kesin bırakmamız lazım gec bile kaldık,6 aylık oldu tehlikeli olmaya başladı sizler nasıl bıraktınız?
papatyam-34 123321123 Bende burda bekleyeyim bende 4.ay ataklarında kundak yaptım bir türlü ellerini yüzünden çekmiyordu sürekli kendini uyandırıp ağlıyor ve uyumadıgı için sürekli ağlıyordu kundak çözüm oldu ama şuan 7ay 12günlük kundaksız asla uyumuyor bende uyuduktan sonra açıyorum kundağını bazen açar açmaz uyanıyor geri piş piş yaparak dalıyor ama bıraktırabilsem çok iyi olur artık büyüyor kundak da küçük geliyor sarınca 😂
123321123 papatyam-34 birde dönmeye başladı bizim besikte Allah korusun tehlikeli artık kundak ıkı gecedir uyku tulumuyla uyutmayı deniyorum eliyle kendini uyandırıyor sabaha karsı dayanamadım kundakladım kesintisiz uyudu😅napıcaz bilemedim arkasına havlu koyuyorum destek olsun diye oda işe yaramıyor
papatyam-34 123321123 evet benim oğlum da dönüyor yüzü kapanıyor bende o yüzden iyice daldıktan sonra açıyorum kundağı normal üstünü örtüyorum 😂