Merhaba 8.5 aylık bir kızım var ister istemez sürekli temasta olduğumuz için fondötenle sürmüyorum ama bazen bir ortama girince sürmek istiyorum yüzüm gözüm kendine gelsin diye şu an sadece gözaltı kapatıcı ve dudak nemlendiricisi falan sürüyorum iyi markalardan hep makyaj malzemelerim ama yine de korkuyorum bebeği benim aylarımda olup fondöten süren var mı bir sıkıntı oluyor mu?