Aliciagirl Kızlar kasıklarım da felaket bir ağrı idrarımı yaparken de yanma çok oluyor evde ne yapsam iyi gelir
Helbetyakalayamambeyefendi Aliciagirl sistit ya da enfeksiyondur muhtemelen. İlacsiz geccegini sanmiyorum
GokcenD Ben de ağrıdan ölüyordum sağlık ocağına gittim tahlilde enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi 3. günüm iyi geldi