Merak ettiğim şey şu. Buna benzer kayınvalidemde vardi ama oğlumu içine yatırdıgımda cocuk sağda ise yatakta sağa eğiliyor sola dönse sola eğiliyor yani yamuk duruyor. Biraz daha kıpırdasa yere düşecek. Kullanmadım haliyle.
Şimdi bu anne yanlarıda o sekilde mi?
Yoksa sabit mi duruyor yanş bebegi yatırınca yana doğru eğilimi oluyor mu?
Kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim
Anne yanına sabitlenmiş sabitlenmemiş o benım için önemli değil
