Herkese merhabalar. Güzel anneler bebeğim 3 Ay 17 günlük 1 aylik olduğundan beri tazyik problemi yaşıyorum aşırı tazyikli olduğunda mecburen sagiyorum. Bebeğim akşam uyuduğunda 5 6 saat uyuyor ve o sürede emzirmedigim için aşırı doluyor. Sorum su ki ne zaman goguslerim terbiye olacak. Artık sagmak istemiyorum. Dışarıya uzun süreli çıktığımız zaman uyuyorsa ve emmiyorsa doluyor ve rahatsız ediyor mecburen ya uyandırıp emzirmek zorundayım ya da sagmak. Bu durum ne zaman düzelir acaba tecrübeli annelerimiz yardım eder misiniz.