Tubacnr0 Merhaba anneler bebegim 1 aylik oldu fakat benim iştahım hala gelmedi sabahları özellikle hiç birsey yiyemiyorum öğlene kadar yaşayan var mı
Kimbu Tubacnr0 ben de öyleydim. Annemler zorla önüme yemek getirip sütün olsun deyip yediriyolardı. Bebişi düşündüğüm için hiç istemesem de yiyodum. 2 ay sonra falan düzelmeye başladı bendeki iştahsızlık