Merhaba hanımlar 2 yaşında kizimin alt dudağı çatladı ilk kez dünden beri bugün daha da kırmızı kan toplamış gibi duruyor neden oldu anlamadım. Emzik emmekten diye düşünüyorum ama nasıl geçirebiliriz bunu. Hep de yalıyor bebek bilmiyor sonuçta kendi haline mi birakmaliyim yada uyurken birşey sürsem mi gerçi emziksiz de uyumuyor asla ne yapmalıyım ?