Kızlar selam ✋️ şimdi ben yeni hamile olduğumu öğrendim ve hastane fiyat araştırmasına başladım yalnız fiyatlar çok acımasız en uygun aldığım muayene ücreti 465 tl çok şükür veremicek durumda değiliz ama üzülüyorum o fiyatlara yani oju vereceğime 4 yaşındada kızom var onun eksiklerini gideririm diyorum kartalda oturuyorum lütfi kırdar şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı ?